wtorek, 16 listopada 2010

Rodzinny Start w biznesie

Witajcie po dłuższej przerwie. Nie mniej jednak czas, którego ostatnio nie miałem a jak miałem to na rzeczy nie zbędne jest dla mnie pewnym wytłumaczeniem. Ostatnimi czasy, wspierałem część swojej rodziny w próbie rozkręcenia i wychodzi na to że powoli się udaje - interesuj rodzinnego. Było ciężko, żresztą jak w przypadku każdego biznesu i interesu, o który człowiek chce zabdać tak dobrze jak tylko potrafi. Nie inaczej było tym razem...

Temat ten w naszej rodzinie przewijał się dość długo. Jako że to ja człowiek najbardziej rozwinięty technologicznie i na topie - muszę wdrożyć zarówno stronę www, która jest już prawie kompletnie gotowa, jak i podzielić się z rzeszą interanautów (nie wiem jeszcze jak), informacją o tym, że ów interes w Naszym rodzinnym mieście powstaje.

Zajmować się będziemy montażem oraz wymianą okien, ale także ich sprzedażą (Okna PCV). Jakościowo, ale także cenowo nie chcę się wypowiadać, co by swojego nie zachwalać, nie mniej jednak warto skorzystać i dokonać zakupów zwłaszcza, że wszystkie zakupione do końca roku okna, z polecenia mojego oraz najbliższego otoczenia rodzinnego, nabyć można (UWAGA) za 50% ceny, zaś w ten skandalicznie niskiej cenie jest już montaż oraz wymiana okien. W każdym razie sądzę, że jest to bardzo dobry wybór, którego warto się trzymać :) Nie mniej jednak to bardzo wstępne info! Proszę chwilowo, wraz z momentem publikowania wpisu, nie brać tego aż tak do siebie, bowiem sklep dopiero wystartuje, i wiele rzeczy będzie dogrywanych z czasem. Godne polecenia Okna Kalisz - to wybór dobry i uzasadnionych. Świetnie wykonanie stolarki okiennej oraz szeregu innych rzeczy stawia te produkty w gronie okolicznych i regionalnych faworytów. Mogę to powiedzieć z pewną odpowiedzialnością - bo tak faktycznie jest.

Póki co oczekujcie kolejnych wpisów i bądźcie cierpliwi - od tej pory wpisy będzie nieco częściej ;) hihiihi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz