niedziela, 19 grudnia 2010

Social Media

Tworzenie profili na serwisach takich jak Twitter czy MySpace i innych sieci się mocno ważone w rozpoznawalności marki. Zawsze optymalizacji profili lub aukcji i wiążą specyficzne do stron docelowych w witrynie. Zachęć swoich użytkowników poprzez oddziaływanie jest świetny sposób, aby utrzymać kapitał link. Jeśli ty i inni dzielą linki w serwisach społecznościowych Media jesteś dalej podnosić swoją markę w sieci. Chcieliśmy dotrzeć bezpośrednio do Ciebie w sprawie decyzji Google, ogłosiła w dniu dzisiejszym, do rozwiązania umowy o usługi reklamowe, że spółki już w czerwcu nadal wierzą w korzyści z umowy, i jest rozczarowany, że Google zdecydowała się odstąpić od umowy, a nie bronić go w sądzie.
Wypożyczalnia samochodów Kalisz
Google notyfikowana Yahoo! jej odmowy iść do przodu z realizacji umowy następującą informację z Ministerstwa Sprawiedliwości wynika, że będzie ona starała się go zablokować, mimo Yahoo! proponowanych rewizji adres DoJ i reklamodawców dotyczy.
Podczas rozczarowany takim obrotem sprawy, piszemy do Ciebie Potwierdzamy nasze zobowiązanie do współpracy do prowadzenia wyniki reklamy oraz w celu zapewnienia dalszego przywództwa można się spodziewać. Faktem jest, że transakcja została do pierwotnych Yahoo! "mapy drogowej produktowej i nie zmienia Yahoo! zaangażowania w innowacyjność i wzrost w wynikach wyszukiwania. O poprawną nazwę profilu, który nie tylko identyfikuje nazwę firmy do wizyt, ale również pomaga wyszukiwarki uznają, że istnieje związek pomiędzy powiedzieć swoim kanale YouTube do swojej witryny. Jeśli masz kanału YouTube nie dać mu niejasne nazwy lub wykorzystanie nazwy pracowników, ale w przypadku YouTube upewnij się, że czar ekranu / nazwa prawidłowo, nie ma sposobu, aby go zmienić. Flickr pozwoli Ci zmienić swoją nazwę, ale nie można zmienić jej z powrotem.

Jak wiecie, Yahoo od dawna koncentruje się na jak poprawić użytkowników, reklamodawców i doświadczenie wydawcy. Będziemy nadal pozwalają łatwo skontaktować się z konsumentów najbardziej chcesz osiągnąć poprzez utworzenie bardziej otwartego, efektywnego i skutecznego rynku dla reklamodawców i wydawców. Planujemy również dalsze dostarczanie najnowocześniejszych osiągnięć w produktów, platform i usług, że przemysł potrzebuje i oczekuje, prowadząc sposób pomóc reklamodawcom nawigacja i wyszukiwanie kontekstowe konwergencji rynku reklamy.Wreszcie, będziemy nadal dążyć do innowacji w przewidywanie potrzeb Yahoo! odbiorców s-jeden z największych i najbardziej zaangażowanych populacji konsumentów w sieci, tworząc niepowtarzalny kontekst, który przynosi wymierne rezultaty dla reklamodawców marki online.

Szczególnie w tym klimatu gospodarczego, identyfikacji i możliwie bogate i głębokie związki z grupy docelowej jest niezmiernie ważne. Żadna firma nie jest lepiej przygotowana, aby pomóc Ci odnieść sukces w tym przedsięwzięciu niż Yahoo!Oprócz tego, że największą łączną wydawcy w USA, jesteśmy # 1 lub # 2. praktycznie wszystkich kluczowych kategorii, w tym jest # 1 w kategorii Wiadomości, Sport, Rozrywka i finansów, a my stawiamy naszą wiodącą do pracy na każdy dzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz